Hjärnceller som är väldigt bra gömda

Varma duschar är något jag älskar, speciellt när man vet att man är skitig. Precis som jag var innan jag hoppade in i duschen. Kom hem för en stund sen från stallet. Har varit där och hjälpt Jeanette med en hel massa om jag får säga så själv. När jag kom dit fanns det inte så mycket att göra så vi satte oss inne vid marsvinen och kaninerna och bara satt och myste med djuren innan gruppen skulle komma . Vi var även nere vid hönser och ena fru höna har fått små små gullefjunisar. Mycket mycket söta.Dom är så små, små bäbush bäbush!
Spångabys 4H gård har på vissa dagar i veckan prova på dagar för barn mellan 6 år och uppåt då man låter barn ta hand om djuren vilken inkluderar mata och borsta och allmänt se till att djuren mår bra.  Jag tycker det är riktigt kul med djur fast än att jag kan inte så mycket om djur själv men man får ibland använda hjärnceller som är väldigt bra gömda i den skal jag har, haha!
Jag kom från stallet vid halv 6. Jeanette körde hem mig för jag STANK! Men nu efter duschen är jag fräsch igen.
Mitt under mitt inlägg nu så sprang jag iväg och åt mat. MUMS! Ostgrattineradfalukorv och potatis med masa grönsaker. Pirjo(Monas mamma) borde seriöst bli kock och de har hon fått höra av mig ett antal 100 gånger. Nu skall jag och Mona till centrum för hon ska köpa hårfärg och färga sitt hår.
Jag är så mätt att jag inte vill resa mig ifrån stolen men, kommer bli illa tvungen till det när Mona kommer ut ur duschen.

B, igår gjorde du mig till den lyckligast ever! Fick seriöst ont i magen av lycka.
DU ÄR MIN LYCKA





XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0