Mycket felmätningar

Jag älskar att sy men resultatet blir aldrig som man förväntat sig. Jag va riktigt på god väg att få en riktigt snygg klänning innan vissa personen började tjata på mig om att skynda mig då jag tappade fokus helt och hållet. Klänningen blev snabbsytt och jätte mycket felmätningar och fler syningar. Jag fick ihop klänningen som modellen skall se ut på ett ungefär men jag måste ändå sprätta och sy om en hel massa. Jag tycker om den som den är nu iaf! Självklart kan den bli bättre och de skall den också.
När jag hade jobbat på klännigen i drygt 2 timmar åkte vi därifrån och hem hit. Precis nu har jag pratat med Pirjo om halloween. Vi skall ha ett litet party här hemma, och jag tycker de ska bli så kul kul kul! Undra bara vad man själv ska klä ut sig till. Tips?

Nej nu funderar jag på att äta något gott.
Puss


Absolut inte klart men visst är den fin allaredan ;)




XOXO Ellie


Kommentarer
Postat av: Jen

värst va du är händig då ;)

2008-10-16 @ 00:10:23
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0