Rosa bandet Galan!

Har jätte konstigt ont i magen känns som om det är äggstockarna. Måste kolla upp de innan de blir värre. Har gått och haft småont nu i en vecka och nu börjar de göra allt ondare och ondare. Har legat i sängen sen mitt sista inlägg och jag ska alldeles strax lägga mig igen.

Just nu på kanal3 Rosa bandet galan. Jag skänker en varm tanke till alla som drabbats av bröst canser och canser över huvudtaget. Jag hoppas att vi en dag besegrar denna sjukdom för gott!
Gör som jag, skänk lite  som blir mycket i slutändan!

Killar  ring och skänk 100 kr - 099-90 920
Tjejer ring och skänk 100 kr - 099-90 910


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0