Rain rain go away

Det regnar i sthlm idag och de är inte positivt för min del för jag kan inte göra någonting då. Eller visst kan jag men jag gör inte de. Jag kan inte gå ut eller visst kan jag men jag gör de helst inte för mitt hår, jag är väldigt kräsen med mitt hår. Mycket för att de tar ett tag för mig att göra iordning de ( platta och ha i massa hårprodukter) så jag tycker de är väldigt väldigt onödigt att gå ut i regn sen när de då bara tar 2 minuter för mitt hår att se ut som om jag kom ut ifrån duschen ( krulliiiiiiigt, i dont like) Så, så länge de rengar ute så finns lilla Ellie inomhus. Ringer endå bara runt en massa idag så de är nästan bara bra att de regar.

Jag vill ha snö och iskallt!


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad bra :)

Hehe, ne handel/företag går jag. Det är segt som tusan.

Hur går det för dig? Vad gör du?

Haha, kommer du ihåg den korta tiden vi bodde grannar och vi gjorde signaler med ficklamppor i fönstret till varann. :) Puss

2008-10-30 @ 15:44:18
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alex

Jaha, fasen vad gött:)

Japp,fast jag har ju flyttat ner till mamsen igen;)

Bor du ensam och vart bor du nu?

Puuuss

2008-10-31 @ 00:16:08
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0