Oops vet inte riktigt

Oj va klockan är mycket. Skall hoppa i sängs med en gång. Har varit ute med Mona och lite vänner och haft det rätt trevligt faktiskt. Träffade SKURT! De va väldigt länge sen man så de ansiktet. Lika fin nu som alltid, Oops vet inte riktigt om man får säga så utan att vara beredd på konsekvenserna men jag chansar. Snart skall jag upp för en tidigt imorgon med Jeanette i stallet. Hoppas jag orkar upp! Ja de ska inte vara några problem.
Nej god natt alla underbara.




XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0