Nu är det Milkshake som gäller

Då va man hemma efter lite impulsivt shoppande med Mona i kista! Idag har jag inte handlat någonting till mig själv faktiskt. Mona där emot va snäll att handla en deodorant till mig. haha hmm undra varför?
Nej, men jag behövde faktiskt en ny och denna Dova deo med luckt av gurka och te luktar riktigt fräscht.
Jag kan rekomendera den deon faktiskt. Man luktar gott länge och den är behaglig mot huden. Deon kostar 36,50kr på H&M. Något jag själv tycker är riktigt dyr för en liten produkt som denna men de är värt dom pengarna. Tack Mona!
Nu sitter vi här hemma och jag är AS sugen på en milkshake. Mr otrevlig retar mig och suktar mig om milkshake. Inte kul!
Mona och Mr har en lite disskution som precis blev klar. Nu är det Milkshake som gäller.

Hör av mig senare.


XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0