Money money money

Jag vill vara rik! Jag tycker detta är jätte jobbigt. Om jag bara kunde fått ett av jobben jag har sökt skulle livet vara så mycket enklare men självklart finns det människor där ute som har mer erfarenhet än mig och dom kommer självklart före. Jag tycker de är jobbigt att inte kunna spendera pengar, det jobbigaste är att inte ha pengar att spendera. Jag har precis nu satt upp ett nytt mål för mig själv! Jag ska försöka få minst en jobb intervju varje dag och jag skall inte sluta söka förens jag får ett jobb.. Start: Måndag den 13 oktober. Wish me luck!




XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0