Me love Music long time

 




1. Rio - Shine one
2. Chris Brown - Super Human
3. Neyo - Closer
4. Alicia Keys- Super women
5. David Guetta - Tomorrow Can't Wait



Har riktigt svårt för att sova. Kan tänka min att det är för att jag vet att jag har riktigt mycket viktigt jag skall göra imorgon så min kropp strejkar. Eller är jag nervös för att allting kan ändras pga av mina val jag gör imorgon? Kan iaf inte sova. Jag är helt klarvaken och de är riktigt jobbigt fatiskt. Men de får väl bli en siesta imorgon mitt på dagen eller tidigt på eftermiddagen. Sitter och kollar på mona som tränar med två stycken cola flaskor fulla med vatten. Mycket intressant faktiskt. Jag är för lat för att träna och speciellt kl halv fyra på morgonen..
Nej, när jag har pengar över så ska jag köpa ett gymkort på S.A.T.S. Har hört att dom är bäst i city. Nepp nu ska jag försöka sova igen. Hoppas jag somnar.

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0