Lyssnar på Snook

Arbetsförmedlingen är pinsam. Jag skäms för dom. Mötet idag va de onödigaste jag någonsin varit med om.  Satt i en halvtimma och bara lyssnade på när alla berättade att dom sökt jobb och varit på intervjuer. Vad hjälper de mitt sökande? Förstår inte hur dom tänker ibland. Blir bara irriterad. Nu är det iaf helg för min del och jag har ingen aning om vad jag skall göra i helgen. Får se om Jeanette kanske har något planerat när hon kommer hem från jobbet.
Sitter och lyssnar på Snook nu. Jag har glömt bort att dom är riktigt bra.



XOXO Ellie


Kommentarer
Postat av: Jen

asså det var frida johansson som bjöd med mig. Hon hade fått de gratis av ngn kompis? man blir typ makead och fotad.. kolla the studio på stureplan på google. PUSS

2008-10-17 @ 16:18:21
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0