LOVE LOVE LOVE


Nu på Söndag klockan 19.00 på kanal5 är det premiär för fortsättning av senong 1  mitt favorit program GOSSIP GIRL.
Jag dör för den serien, helt underbar och kläderna i serien ska man ju inte skämta om. LOVE LOVE LOVE. Jag längtar bara tills de att jag får min symaskin så jag kan börja sy mina egna kläder.



______________________________________________

Jag saknar även att titta på The hills. Glömde mina Boxar hos mamma på Öland så jag har ingenting att se på längre. Dom avsnitten som går på tv har jag redan sett ett antal 100 gånger. Inte för att jag inte tittar på dom iaf men NYTT NYTT NYTT är bättre och jag behöver mera Lauren och mera drama.



XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0