Lite smidigare, lite bättre.

Good God va jag är mätt just nu. Skulle spricka om jag åt någonting mer. Ska alldeles strax fixa till mig lite för att snart åka till Jeanette. Ska sova hos Jeanedrik(Jeanette och Fredrik) inatt för att jag skall upp tidigt imorgon på möte som är i Jakobsberg. Lite smidigare, lite bättre.
Gick förbi Bunny tidigare idag och där är det alltid kärlek. Så fort man kommer in genom dörren så känner man kärlek! Jag och S,lillasyster satte oss i köket och målade lite. Jag höll henne sällskap eftersom hon hade som uppgift att måla en hel del massa. Jag har saknat min Bunny!

Nej nu har jag nästan lite bottom.
XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0