Jag vill aldrig känna så..

Smörgåstårtan är himelsk rent ut sagt. Jag älskar smörgåstårta men den kalloribomben är något jag måste röra mig bort.

Kollar på tv just nu och på Ztv så pratas de om sex och hur man skyddar sig och vad man kan få för sjukdommar om man inte skyddar sig. Jag visste inte förens nu att en person kan gå med klamydia i flera år utan att de slår ut. De jag har fått höra är att om man går med kalmydia för länge så blir du steril och då har jag fått en typ deadline i huvudet. typ 3 veckor sen är du körd men tydligen inte. Jag förstår mig inte på skönsjukdommar. Tack för att jag aldrig någonsin har haft någon. Känner jätte många som har mått så dåligt underbehandling och jag vill aldrig känna så.
Inga könssjukdommar för min del inte!



Tack B för igår. Älskar att ligga i dina armar.

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0