Jag har försökt, och försökt och försökt




Rökning är en rikgt ÄCKLIG vana jag har. Trots alla gånger jag försökt sluta så är det nästintill omöjligt. Jag vet att alla säger: "bara du bestämmer dig så går det." BULL SHIT! Jag har försökt, och försökt och försökt men jag har fortfarande ciggaretter i munnen! Vill inte ens veta hur mina lungor ser ut eller om mina flimmerhår någonsin kommer växa ut igen! Saken är den att rökningen har blivit en vana för mig så som andra bortstar tänderna när dom vaknar tar jag en ciggarett ( självklart borstar jag tänderna med men ni förstår.) Sen tror jag heller inte på alla skitsaker som visas på reklamer. Bli av med ditt beroende och röksuget! puuh. Jag har provat de mesta av de som visas och ingenting hjälper. Det är inte för mig att hålla ciggaretten i handen eller blåsa ut röken som ger mig kicken eller mitt beroende. Jag vill ha nikotinet. Jag har försökt med tuggumin, jag blev beroende av dom och min hals blev helt förstörd. jag blev her och fick skavsår i halsen. Jag har provat med snus men mina läppar fräter bort. Vad finns de mer? Plåser. hmm. Dom kliar och är obehagliga och dom ramlar av. Jag vill sluta röka men de går inte!
Om de är någon som har tips på hur jag ska göra så skriv mer är gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0