intelligentare än oss människor

Såg på I-Robot på tv för en stund sen. Jag blir faktiskt lite rädd i kroppen men tanke på alla sjuka uppfinnare som säkert redan försöker skapa en mer mänsklig robot. Robbotar finns ju överallt i världen redan men som tur är, är det fortfarande inte intelligentare än oss människor. Jag tackar Gud att inte Will.S är död. För när han dör är de kört för mänskligheten. Nej, jag skojar bara lite men, det hade varit rätt sjukt om våran värld hade sett ut som deras gör i filmen.
Måste säga att den filmen är helt okej faktiskt. Lätt en film jag skulle kunna se en gång till men om ett år eller något.



Pretty women va ju på en annan kanal men den filmen är jag så trött på. Har sett den ett antal miljoner gånger känns det som, kan nästan replikerna utantill och de är ju inte kul att se på filmen då heller. Men romantisk är det!

Kommentarer
Postat av: Jen

haha ja älskar den filmen. sitter och gapar ut alla replikerna innan dom hinner säga dom. Ingen vill kolla på den med mig :)

2008-10-13 @ 12:16:46
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0