Heltäckta naglar & Läppstift

Im a big fan of  DEEP PINK.
Nu är det bort med maniky och hello heltäckta naglar som gäller. Kan inte förstå hur jag har kunnat gått i flera år utan nagelack och läppstift. Känner mig helt naken utan det nu. Skumt hur snabbt man vänjer sig vid nytt. Jag tycker iaf att alla borde prova på lite färger både på läppar och naglar för det finns ingenting snyggare, enligt mig.




Snart är det sovdagsför mig.
Sitter här nu med myspyskläder och bara myser framför tv.

XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0