God eftermiddag

Sen blogg idag men de gör ingenting. Idag va början på mitt nya mål och hur tror ni det har gått? haha de är ju skrattretande så idiotisk jag tycker att jag själv är ibland men, det är för att jag inte kan sova! Så fort jag får ordentlig somn så kommer jag klara allting galant! Denna vecka har jag ett möte jag skall på nu den 17:de. Sen nästa vecka har jag 4 möten. Buhuu. Funderar på att prata lite med Jeanette om överslaggning eftersom att alla möten äger rum i jakobsberg.
Nu snart ska jag iväg med Mona till husby och sy lite faktiskt. Jag funderar på att sy en klänning men, jag har inte bestämt mig än. Lite Lauren Conrad stil ska jag försöka få till iaf för jag älskar de hon har på sig och de skulle inte sitta fel på mig heller, Får man hoppas ;)

Hörs senare, ha en fortsatt bra måndag, Pusspuss!


Innan läggdags igår så hade jag och Mona(http://www.tanom.blogg.se/) lite tråkigt så jag spacklade henne och lekte fotograf .




XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0