Frustrerad och upprörd

Just nu är jag väldigt frustrerad och upprörd kanske till och med lite ledsen inom mig. Allt pga jobb och pengar. Jag förstår inte systemet jag förstår ingenting. Jag håller på att gå under rent ut sagt. Mina utgifter växer och växer menans jag inte har något jobb så jag får ingen lön. Varför har jag inget jobb, jo för jag har inga ERFARENGHETER. Då undrar jag hur fan ska man få erfarenhet om man aldrig får chanser att jobba? Kan någon svara på den frågan åt mig för jag vet inte vad jag skall ta mig till..

XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja, Tack :) Mhm, systemkameror är bra.



Oh urs. Känner igen den där känslan angående jobb. Trodde aldrig jag skulle få jobb men nu så har jag till och med mer en ett jobb. Det blev lättare att få jobb för mig när jag fyllde 18, hur gammal är du? :)

Det är bara att söka och söka, ge inte upp! :) Lycka till och ha det så bra, kram!

2008-10-26 @ 22:41:12
URL: http://nataliesfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är verkligen sinnessjukt och en ond cirkel som ständigt växer. Jag avundas inte ni som ska slå Er in i arbetsmarknaden. Håller tummarna för att det snart löser sig. Kram

2008-10-27 @ 08:19:12
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Petra

Förstår precis hur du känner. Jag hatar när allt handlar om erfarenheter. Man får ju inga erfarenheter om man inte får möjlighet till att jobba, lite sjukt det där. Har inget vettigt svar till dig, kan bara säga lycka till! /Petra

2008-10-27 @ 13:23:27
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra
Postat av: Solina

Hej, jag har veckans fråga i min blogg och skulle bli glad om du skulle vilja dela med ditt åsikt :).

Frågan är:



- Kommer du att läsa Blondinbella's bok, när den kommer ut? =)

2008-10-28 @ 04:07:56
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0