Du representerar företaget du jobbar för!

Hela havet stormar. Fick en dubbel chock när jag vaknade imorse. Trodde jag hade försovit mig men ack de hade jag inte. Snabbt gjorde jag mig iordning och åkte mot Jakobsberg. Möte möte möte, mötet sög och de gav mig ingenting jag såg framemot. Imorgon får jag mina svar. Hoppas jag inte behöver bli arg. Sitter just nu hos Tuominstam. Skall snart iväg igen för att söka massa jobb.

Apropå jobb, igår var jag i Kista med min älskade Bunny och lämnade en massa CV/personliga brev. Jag känner mig riktigt duktig och hoppas på att någon av butikerna tar in mig på intervju iaf. I vissa butiker var dom personalansvarige riktigt otrevliga. Jag menar jag kommer väl endå inte till deras butik för att jag inte vill dem väl? Jag tycker om butikernas sortiment och produkter men när man får en sånt bemötande sänks hela butiken, i mina ögon iaf.

Glöm aldrig bort att du representerar företaget du jobbar för! Är du dålig/otrevlig ser företaget mindre bra ut.


XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0