du är för bra för att vara sann

Therese Karlsson, Världens bästa människa faktiskt. Denna tjej har stått vid min sida sen den dagen vi blev sams.( du förstår iaf och de är de som är meningen) helt ärligt babe. Hade jag varit kille hade jag för många år sen gått ner på knä och frågat om du ville bli min fru så jag fick spendera hela mitt liv med dig men, nu behöver jag inte göra de. Jag kommer aldrig låta dig försvinna ur mitt liv för du är för bra för att vara sann. Så många gånger våran vänskap har satts på spel men vi har alltid, ALLTID lyckas hålla kvar vid varandra. Börjar tro att du är kär i mig eller något men, jag är ju kär i dig med så de är lugnt.


Therais. you are my soulmate.



XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Therese

Är inte du världens underbaraste !!

jo de är du... pusss

2008-10-22 @ 05:10:53

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0