Den dagen den sorgen

Hej bloggen!
Igår va en helt crazy kväll. Jag kom hem till Bunny där läget va rätt lugnt. Så jag satt och pratade en hel massa med henne underbara småsyskon. Jag och hennes lillebror kom fram till att vi är lika rädda för skräckisar båda två :)
Efter de så ville jag hålla på med lillasysterns hår som jag började kamma och platta. Hennes hår är helt underbart fin alltså.
Jag hann då inte göra klart allt som jag hade velat. Hade även bestämt med lillasystern att jag skulle klippa topparna på henne med Sara va snabb nog att berätta för mig att hon hade pratat med A och vi skulle till Ringeby(Byn). Så vi satte på oss ytterkläderna och åkte till byn och mötte A och dom andra. Vi gick först till gården för killarna spelade fotboll me vi hann knappt sätta oss innan matchen var klar. Så vi gick ut och började röra oss mot KVBY. Där satte vi oss och spelade kort ett bra tag. Jag vann då vänd 10:a hela 2 gånger i rad mot samma lilla mes. Han trodde seriöst att han kunde besegra mästaren i vänd 10:a. Den dagen den sorgen säger jag bara.
Jag och Sara åkte hem senare och mötte S på tåget. Hon är min lilla fashion lady. Jag avgudar hennes stil på kläder.
När jag och Bunny kom hem så gjorde vi iordning lite mackor och gick ner till sängarna och åt upp dom. mums. De slutade med att vi låg skavfötters och sov som små barn.


Vaknade reativt sent idag och har legat hela dagen och kollat på The hills i sängen. Älskar serien! Underbart!
Pallade mig ur sängen och vandrade hem och hemma möttes jag av den skällande hunden Nova och min blöjis!
Nu sitter jag framför datan och skriver om det mesta jag varit med under de senaste dygnet.

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0