De fick mig att inse

Nu dag, ny strid mot allt de dåliga.
idag är faktiskt en mycket bättre dag än igår. är fortfarande lite irriterad på intet med vad ska man göra?!
Har varit ute med Mona och Nove(hund) i centrum precis och handlat lite som man alltid måste ha. Innan det så va vi bara hemma och åt lite av Monas berömda smörgåstårta, mums! Har ringt en massa viktiga samtal till alla möjliga idag med men, som alltid är de aldrig något positivt man får i respons. Utan man blir bara mer irriterad för att man tog telefonen och slog in nr.

Igår va jag med Bunny, jag fick prata ut om allt möjligt som har tyngt mig ett bra tag nu. Det va riktigt skön att få prata om allt samtidigt som de fick mig att inse ett och annat som inte va lika skönt.
Sara är en riktigt bra vän och jag älskar henne verkligen. Kan prata med henne om allt och hon verkligen lyssnar.

En god god god nyhet är att min kamera har landat i stockholm, den dåliga nyheten är att jag är riktigt broke för tillfället så jag kan inte lösa ut den riktigt än och de gör mig lite sur.. Usch va jag är sur på sistonde. Något jag måste ändra på! Jag tycker om att vara glad! Så nu är det omställning som gäller.
Sudda sudda sudda bort din sura min!


Im in love with you, and you are in love with me



























XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0