Begärde identitetsbevis

GLAD är jag idag. Har precis kommit hem efter ett lång process av bevisning av min egen identitet.
Att posten har blivit så hård som den är idag hade jag ingen aning om. Visst känns det bra att dom inte delar ut paket till vem som helst men när man själv vet att jag är jag och dom paketen är mina blir man lätt frustrerad. Iaf om man heter Mireille, som jag gör. Blev nekad mina paket i jakobsberg så jag åkte till polisstationen och begärde identitetsbevis pga att både mitt id och pass är borta. Självklart fördröjdes tiden då jag va tvungen att göra en polisanmälan först innan något annat kunde göras.Tacka vet jag poliser som förstår en.  Så efter 30 minuter för en polisanmälan och  ett snabbt papper på att jag är jag åkte vi tillbaka till jakobsberg och fick ut mina kameror. Nu har jag min älskade mörkrosa kamera och jag skall börja klicka på allt som rör sig. Wonderful! Hann inte med mer av min lista än just detta dag pga att jag inte kunde sova inatt. Imorgon däremot börjar min och Monas nya tränings/hälsolista och det ser jag fram emot riktigt mycket.

Nu är det The Hills på tv.



XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Jen

Skit söt! vad kostade den? fuck va ja också behöver en kamera :)

2008-10-06 @ 19:02:59
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0