Bättre eller sämre

Mätt och belåten. Slängde i mig lite spagetti precis. Har inte hunnit äta någon på hela dagen förens nu. Vet inte om det blev bättre eller sämre men jag har fortfarande ont i magen.Konstigt ont i magen!
Nu har jag varit på alla ställen jag ska ha varit på idag. Så nu väntar jag bara på att min mobil skall ladda klart och sen ska jag kontakta omvärlden. Jag har varit rätt orolig idag eftersom batterierna på min telefon va helt slut så har jag inte kunnat ringa och ingen har kunnat ringa mig. Hoppas jag inte har gått miste om en jobbintrervju bara. Jag måste köpa en ny telefon snart!

Det finns en för mig och de är min Mr B!

Kommentarer
Postat av: Solina

hehe okej.

tack för ditt kommentar söt :)

2008-10-28 @ 16:28:44
URL: http://solinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0