Vin och mysmusik

Nu är det dags för lite vin och mysmusik med Mona min älskade Mona. Har precis varit och köpt lite sprite( läsk) och massor med ciggaretter. Nu är det vardagsrummet som gäller. Jag behöver verkligen en sup ikväll. Denna vecka har varit alldeles för mycket för mig. Stulen mobil, Uppsägning på jobb, Ingen mer Baby B. KAOS!

Undra bara vad jag skall göra ikväll när jag kommer vilja ha massa sällskap! Brukar alltid få somna i Bs famn när jag har festat lite. Hur blir det ikväll? Ensam? Antagligen!



De suger att vara kär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0