Vi hamnade på K2

Vaknade sent idag och om man skall vara helt ärlig mot sig själv så såg jag förjävlig ut när jag såg mig själv i spegeln, URK! Har verkligen glömt bort hur man ser ut när man har varit ute en kväll och somnar med sminket på som jag inte brukar göra i vanliga fall.
Efter bion (som va helt okej) så gick jag Mona, Channa ut en sväng. Vi hamnade på K2. Vi hade faktisktskit kul men lokalen luktade svätt och de va väldigt väldigt mycket sliskligt folk där. Träffade en massa människor som jag inte träffat på väldigt länge.
En sak jag inte förstår mig på är dessa killar som går ut endast för att hitta en tjej som dom vill få med sig hem. Varför varför varför går man inte ut för att ha roligt istället. Det är bara irriterande när man försöker ha en rolig kväll men sina tjejkompisar och så skall massa killar hålla på att kladda och vara sliskiga. Dom har nog inte tänkt på att dom luktar apa i munnen men efter all sprit heller. Nej usch sånna killar är verkligen en MISS i mina ögon!


Idag händer nog ingenting faktiskt. Är fortfarande jätte trött och har ingen ork till någonting. Hoppas ni mår bättre än mig idag.


Mona, Channa och J i början av kvällen!

Mina små pärlor.

Ellie på väg hem. Riktigt trött och verkligen inte picture material!


XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: baby loonia - mode och skönhet

trevligt med svettlukt :/

2008-11-09 @ 20:05:09
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan vad jag ser ut!!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0