Ja herre gud haha

God eftermiddag med världens baksmälla. Igår hade jag skit kul med Mona faktiskt. Vi sjöng och dansade till alla möjliga sånger och, ja herre gud haha. Det va sjukt kul iaf. Drack vin så de bara skrek om det och pratade om massor. Senare så kom Monas pojkvän och de va ju trevligt. När jag lyssnat på ungeför 10 love song´s så blev jag lite deppig. Allt jag hörde passade ju inte på mig och B tyckte jag dåra men, mitt humör ändrades när Monas mamma kom hem och livade upp stämningen. Sjukt roligt blev allting. Jag känner att de jag skriver är väldigt luddigt men det är ju för mitt minne är något luddigt med haha.

Idag skall jag ner i kvällaren och hämta min resväska för jag måste verkligen börja packa för imorgon bär det av till Öland!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0