Good god va de har hänt mycket.



Äntligen har jag fått mina myskläder från turkiet och min internetdosa samt mina underbara hörlurar. Tack vare att Therese kom till sthlm idag så har jag allting jag behöver nu. Jag kände knappt igen henne där hon stod och väntade på mig som var en halvtimma försenad. Förlåt. Vi tog en kaffe på kulturhuset och pratade en massa. Good god va de har hänt mycket. Katastrof. Jag älskar henne.  Efter att vi hade drukit vårat kaffe så åkte vi till östermalm och gick en promenad eftersom att Therese skulle på massipan provning. Mys.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Åååh vilken fin hund :D Hihi!

2008-11-27 @ 21:36:20
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0