Underbart grym resturang

God middag alla glada.
Kom precis tillbaka från en underbar lunch med arbetskollegor och chefen. Blev även bjuden på riktigt god mat idag med. På en underbart grym resturang (Grill) som ligger någon gata uppifrån Wallinggatan i stan. Oj Oj Oj vilken god mat. Den resturangen kan jag rekomendera utan att känna någon panik för missnöje.
Skall alldeles snart börja jobba på riktigt. Både igår och idag förmiddag har jag med fått massor med information och lite undervisning i hur vi jobbar och vad vi skall jobba med. Jag är så nöjd med allting hitintills.

Vädret vi har i stockholm idag är ingenting att skryta med. Snöblandat regn och riktigt kallt. Har inte fått såna skurar i ansiktet sen, ja, jag kommer inte ens ihåg senast de va. Det är skönt att komma in till ett varmt kontor iaf. 

nej nu börjar allvaret. Wish me luck babes!

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0