that's just idle gossip

2 portioner av underbar lassange och jag spricker snart. Åh så gott de var men jag gillar inte att bli så mätt att man bli illamående men man kan ju verkligen inte sluta äta när maten är så otroligt god. you feel me?
Har kommit överens med Channa att vi ska ses senare ikväll när hon lagt barnen. Har ingen aning om vad vi skall hitta på men något kul lär de ju bli eftersom jag alltid har roligt när jag är med henne! GUD vad jag har saknat henne. Ska bli så kul kul kul att äntligen få träffa henne efter alla dessa månader! Undrar om hon ser ut som sist!?

- säger:

du e bara idle gossip

that's just idle gossip.. säger:

Oj, va du saknar mig..

- säger:

hehe =)

- säger:

you know it

that's just idle gossip.. säger:

När ska du dumpa henne för mig?

that's just idle gossip.. säger:

?

- säger:

Den dagen du står utanför mitt fönster o skriker qvibbe nu ska vi festa

that's just idle gossip.. säger:

HAHA JAJA! sluta fresta mig

- säger:

ska dra till .... nu antar jag. hade fint, ska kolla utanför fönstret varje dag nu, haha. pussna

that's just idle gossip.. säger:

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss



jag saknar den ölänningen!


XOXO Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0