Svar på 1 av 150 jobbsökningar

Ja, då är de seeeeeeeeeeent igen men idag är jag glad no matter what! Jag har fått svar på 1 av 150 jobbsökningar. DRÖM. Imorgon skall jag ringa för att få en arbetsintervju. Det jobbiga är att jag absolut inte kommer ihåg vad de är jag sökt till haha men de fixar sig. Imorgon skall jag även till stallet med Jeanette. Nu vet jag inte hur länge jag blir där beroende på när jag ska iväg på jobb intervju vet inte ens om jag får tid imorgon eller hur de blir. Jag vet ju ingenting om sånt ?! Är helt oskuld på den fronten! Jag är riktigt glad iaf, wiiie.


Hoppas eran Onsdag har varit bra!


XOXO (stoffe är ett svin som tror att han kan rättstava mig bara så där) Ellie

Kommentarer
Postat av: STOFFE

tror jag kan ? de va ju precis de jag gjorde!

2008-11-04 @ 20:38:59
URL: http://stoffeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0