Prata ut hos henne

Kom hem nu från Bunny. Jag älskar att få prata ut hos henne för hon vet verkligen hur man skall få mig att förstå situationer. Att hon är så förstående som hon är gör allting mycket lättare med. Hamnade i en väldigt djup disskution med henne men eftersom vi älskar varandra så mycket som vi gör så tog vi oss ur den utan tjafs eller missförstånd.

Jag är en rätt så svag person när jag mår dåligt så som jag skrev tidigare så åker jag ner till mamma på söndag för att få lite ro i kroppen och faktiskt bara umgås med min älskade familj! Jag kan lätt vara den personen som alltid vill klara sig själv utan hjälp från andra men när de väl slår över och jag märker att jag är helt vilsen söker jag mig tillbaka till min trygghets zoon som är Mamma och Nadine. Jag tackar han där uppe att jag har dom två.

Nu ska jag snart lägga mig för jag skall upp tidigt imorgon för att vara istallet med Jeanette hela dagen! Varma kläder och massor med strumpor är det som gäller.




I wanna be able to see the light in the end of the tunnel

XOXO

Kommentarer
Postat av: Therese

When I need hope and inspiration

You're always strong when I'm tired and weak

I could search this whole world over

You'd still be my bestfriend

2008-11-26 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0