Öland på söndag!

Då va det bestämt. På söndag åker jag ner till Mamsing på Öland och kommer stanna där ett bra tag framöver tills jag hittat mig själv och allting är bra igen. Jag känner själv att jag inte kan vara kvar i stockholm just nu pga allting som har hänt och eftersom allting är upp och ner. Min bästaste bästa vän Q kommer och hämtar mig i Kalmar sen skall vi hem till honom och umgås och spela Gitarr hero och dricka vin. Mycket mycket trevligt. Sen ska jag pynta hela mitt rum och mysa med mina underbara katter som jag saknar som fan. Tur är ju att syster min bor på Öland med så henne skall jag umgås med tills jag inte orkar mer. Söka jobb och lägenhet i Stockholm medans jag är där nere för jag ger inte upp mina mål om att lyckas i Stockholm med karriär. Kommer saknar mina älsklingar här uppe något sjukt mycket men jag behöver tid för mig själv.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0