Något man får stå ut med

Oh god middag mina kära! Här sitter jag och fryser faktiskt men de är sånt man får göra ibland för att känna sig levande.
Vaknade vid halv 7 i morse men tyckte att jag förtjänade att sova lite till trots att jag va helt pigg och klar i huvet. Vaknade igen vid halv 9 och gick upp och borstade tänderna. Det är de jobbigaste på mornarna för jag får alltid såna kvälningar när jag borstar tändera varje morgon men de är ju något man får stå ut med.. haha I guess.
Senare idag skall jag in till stan och träffa Therese vid åhlens faktiskt. Hoppas vi hittar varandra med tanke på att jag inte har någon mobil längre eftersom den tydligen är stulen, riktigt irriterande. Jag ringde till tele2 för att se iaf dom kunde hjälpa mig spåra min käraste telebobo men dom kunde inte hjälpa mig. Han jag prata med hade het röst där emot.
Så nu ska jag spärra den och skicka efter ett nytt kort till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0