Min päls"mössa är typ förstörd

Från mulet väder till jobbigt regn. Mina "päls"mössa är typ förstörd. Helt konstig. Men som tur är så kan jag ju föna den och sen kamma lite (oftan jag någonsin skulle göra de) om jag nu vill. Kom hem för en liten stund sen från stan! Har varit där och lämnat Channa + barnen (Tindra och Bobo). Har umgåst med dom enda sen jag och Mona blev klara med hennes arbetsintervju vid 12. Mycket mysigt om jag får säga de själv men jag är rätt så trött..



Jag älskar dessa barn!


Varför skall detta hända nu när allting började gå så bra? Jag hoppas ingenting förstörs nu! Vill inte att de ska bli konstigt som det redan börjar bli.
 Eller så är det bara jag som får för mig en hel massa ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort du fick på dom!!!

2008-11-14 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0