Ingenting som stoppar mig.

Då va man vaken igen och de har jag varit ett tag nu men jag är en sån som älskar att ligga kvar i sängen när jag inte har någonting jag skall göra. Nu är jag uppe iaf och jag känner nu att jag nog låg kvar i sängen alldeles förlänge för jag har sån sjuk huvudvärk. Igår drack jag lite, kanske kan ha bidragit till min huvudvärk idag. Träffade min älskade B sent igår. Har saknat honom! Det är faktiskt skönt att få sakna honom och sen träffa honom för då har jag alltid så mycket kärlek. Kanske lite för mycket.

Jag hatar motgångar, tyvärr så finns som överallt och man kan inte undgå dom trots att man oftast vill de men de är ingenting som stoppar mig. Jag fortsätter som vanligt och tittar aldrig tillbaka.


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0