Gå ut för

God eftermiddag alla glada i Sverige.
Hoppas ni mår underbart idag. Jag mår sisådär eftersom att jag är bakis som en åsna. Hade skit kul igår faktiskt. Jag och Mona stod i vardagsrummet och dansade som dårar till all musik som spelades på radion. The Voice är en riktigt bra kanal faktiskt. De känns rätt skönt att mitt legg/pass är borta för jag har känt länge nu att de inte är kul att gå ut för man är bara med om samma sak hela tiden. Nu kan jag tänka mig att de kanske kanske kanske skulle vara lite roligare att gå ut eftersom jag inte varit ute på ett riktigt bra tag men, innan jag kan gå ut så måste jag göra ett nytt legg. Det blir väl så fort jag får ett jobb så jag har pengar.  bläää!


______________________________________________________________________________________

Skall förbi pappa och tända ljus och bara sitta och tänka senare ikväll!
Kan inte förstå att de har gått så många år som det har gjort. De känns som om det va igår pappa försvann.  Det gör ondare idag än vad någonsin gjort. Alla skratt jag velat dela med honom alla tårar jag behövt släppa på hans axel. Alla råd om killar,skola och livet. Det är jobbigt. Jag älskar min pappa!



Jimmy kära broder jag kommer och pratar med dig senare ikväll! Saknar dig så sjukt mycket. Din lilla gangster! Du visste alltid hur man fick mig att skratta ifrån hjärtat och du sa alltid sånna sjuka saker. Julen iår kommer bli lika jobbig som alla andra! Saknar saknar saknar dig J! Alltid i mitt hjärta som min Loco!


Jag skänker en tanke till alla som har gått bort! Vila i frid!

XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0