Extas jag är så glad

Hej alla glada. Hur mår ni idag?. Jag mår jätte bra och jag är så glad idag, för om ungefär 6 timmar kommer min älskade Channa till stockholm. Extas jag är så glad för jag har inte träffat henne på typ 5 månader. Vi bodde med varandra i Visby innan jag bestämde mig för att flytta ner till turkiet i 3 månader. Jag har saknat henne så sjukt mycket, Så ska hon ha med sig barnen med. Överlycklig är jag verkligen. Ingen kan förstå hur mycket jag saknar den familjen, Min familj!  överlycklig överlycklig överlycklig


Älskade Alexander och Tindra, va jag kommer pussa på dessa senare ikväll!



Så har vi ju  frugan Channa! Endless love, Endless love! 


XOXO Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0