Allting kommer lösa sig

Jag hatar räknignar, helt plötsligt poppar de upp 100 nya räkningar som jag inte har någon aning om vart dom kommer ifrån. Har vet bara att jag får panik men, allting kommer lösa sig eftersom jag har ett underbart jobb nu. Lovely.
Mitt huvud börjar snurra lite för jag är rätt så trött men kan faktiskt inte lägga mig ännu för då vaknar jag mitt i natten och är as pigg och de är ju verkligen inte bra.

Vad gör man när man kommer hem från en hel dags arbete?



Jag och min käraste Bunny (Mona slänger in Peace med handen) ute igår. Tycker om denna bild och jag tycker om min Sara! Kärlek älskling kärlek.

XOXO Ellie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chansan.blogg.se

2008-11-19 @ 01:31:15
Postat av: Anonym

två "dark people" å en vit hand.. Seriöst så ser de väldigt konstigt ut.. men GRR ...

2008-11-19 @ 07:29:23
URL: http://stoffeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0