Tillbaka till Öland

Jag älskar sånna dagar som idag. Full fart fram hela tiden. Underbart. Har varit i Kalmar och letat julklappar med Q och M. Q är helt totalt knasig när det gäller att handla. Fullständigt förvirrad (jag tycker det är kul) är han. Jag kan tänka mig att det är jobbigt för vissa killar att köpa presenter, eller så är det bara Q som tycker att det är knepigt.
Efter Kalmar så åkte vi tillbaka till Öland och beställde kebabrulle/pizza för att sen åka hem till Q och kolla film och äta upp maten. Filmen sög så vi stängde av den och jag blev trött efter halva kebabrullen så jag somnade nästan på Qs STORA kudde. Nu är jag hemma och jag är dötrött. Måste bara vänta på att Q loggar in på msn så jag vet att han kom hem säkert sen ska jag sova :D

Hoppas ni har haft en bra Måndag för det har jag!
POSSPOSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0