Ont i kroppen



Santa baby is coming to town. Ligger i min säng och bara slappar. Konstigt nog så har Mika inte hört av sig idag. Skulle hjälpa henne att flytta ? What happend babe!?
Idag händer ingenting. Har väldigt ont i kroppen ( tror jag börjar bli sjuk) så jag ska bara ta de lugnt. Göra lite te och kolla på film kanske ? Ikvall ska jag faktiskt klä min egna julgran här uppe i rummet. Känner att de behövs mer än bara julpynt. Julen är ju trots allt här om bara 13 dagar. Helt sjukt vad snabbt det går.
Nej nu ska jag ner för trappan och hämta lite mat. Hörs när vi hörs.

Jag älskar dig och det vet du!

Kommentarer
Postat av: Tyson

Hottstuff kan jag andvända munne och hjälpa dig ta av :P

2010-01-21 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0