Julafton är verkligen det bästa jag vet

Såå, Då var allting som har med klippa, limma och kladda klart. SKÖNT som satan. Nu skall det bli symaskinsverk men först ska jag hoppa in i duschen för jag är täckt med glitter och lim. Not nice. Ska försöka hinna baka pepparkakor med innan kvällen kommer. Ikväll ska jag lägga mig tidigt, eller försöka iaf men jag är så där pirrig som man alltid var som liten dagen innan julafton. Julafton är verkligen det bästa jag vet, inte bara julafton utan själva julen, stämmningen värmen och allting. Jag älskar månaden December. Hade jag fått bestämma hade det varit december året runt för då kunde jag fått ha mitt julpytt forever och det hade gjort mig sååå glad! jag tar ju inte ner mitt julpynt förens i typ februari iaf men endå! Jag älskar julen.

Men nu ska jag in u duschen, eller snart ska städa i mitt rum först för här ser det ut som bara fan.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Javisst måste vi det, men som sagt, vi tar det nästa år :)

Hur ska du fira din jul?

Puss gumman

2008-12-23 @ 17:17:45
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: ronja

julafton ar nagot for sig. nice nog. men det ar inte samma sak nar man ar i 30 graders varme..

2008-12-23 @ 23:57:12
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0