Gammaldagsvanilj

Puh, ont i rygger och riktigt sugen på andra halvan av glassen som ligger i frysen. Gammaldagsvanilj. Mums. Jag ska snart springa ner och hämta den tror jag, eller är jag hungrig? Jag har tråkigt. jag äter när jag har tråkigt. Jävligt onödigt men sån är jag. Just nu är jag faktiskt hungrig på riktigt. Jag saknar Mona och sthlm! Jag saknar det liv vi hade.
Ligger i min säng med tv:n på och alla lampor tända. Jag har nackspärr med. Jobbigt att ligga i sängen och skriva blogg så jag tänker sluta nu.

Hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Mona

ÄLSKLING SAKNAR DIG OCKSÅ.... fan de är så tomt utan dig.. =( MISS MY CRAZY BIG MAMA =p hahaha

Ärligt talat saknar dig as mycke.. LOVE YOU SIS

2008-12-08 @ 23:17:43
URL: http://tanom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0