Trodde jag inte skulle klara

God natt mina älskade tjuvkikare. Om jag ska vara ärligt så skulle jag kunna somna på 2 sek men, jag ska försöka hålla mig vaken ett tag till för annars vaknar jag mitt inatten och det tycker vi inte om eller jag gör inte det. Har gjort en grej idag som jag inte gjort på väldigt länge och en grej som jag själv trodde jag inte skulle klara av att göra på dom närmsta 20 åren. Jag tror jag betedde mig bra och inte alls fel. Ingenting ändras över en natt!  Var sjukt nervös, bet mig på naglarna och svättades men det gick bra.

Just nu får jag terapi genom msn. Mycket givande.



Sov gott babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0