2008 lider mot sitt slut.

Alltså jag har suttit och klurat på alla dessa frågor nu i ett bra tag. Jag vet inte om det saknas någonting eller om allting är som det skall men bättre än så här blir det inte. Om det finns frågor som ni tycker skall med så skriv gärna en kommentar, finns det inga kommentarer så tar jag det som om ni är nöjda :) Sjukt kul med årsresume iaf. Här har ni:


Bästa blogg upptäkt 2008?
Stina-Lee utan tvekan!
Har du ljugit mycket under 2008?
Nu ska jag vara ärlig, Inte sååå mycket, lite vita lögner, ni vet hur det är!
Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?
Ja, jobbade dom transferguide , åkte till paris med klassen i januari, Bodde i turkiet i 3 månader under sommaren, flyttade hem till Mona i sthlm. Sa upp mig från 2 jobb.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, som vanligt inte men iår så jävlar skall dom hållas

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, och hon fick en super söt son :) Sen är det många bekanta som har fått barn med.

Vilka länder besökte du?
Frankrike(Paris) och Turkiet(Alanya)

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Körkort, egen lägenhet, JOBB!!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
5/6
 7/6

Vad var din största framgång 2008?
Lärde mig mer om mig själv som människa och kan hanskas med panik på ett bra sätt.
Största misstaget?
Tog kärleken förgivet och litade på personer jag egentligen visste att jag inte kunde lita på.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej,varit frisk som en nötkärna

Bästa köpet?
Min studentmössa

Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter no doubt

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det snöade på julafton och jag fick spendera juni,juli,augusti och början av september i Alanya med min bästa vän och lärde känna massor mer underbara människor.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Bas Gaza,Hero, i fell inlove with the dj och i just cant stop

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
Shoppat och rest mer utomlands

Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit, för jag kan lova att jag sovit minst 6 månader av detta år

Blev du kär i år?
Ja, så otroligt.

Favoritprogram på TV 2008?
Gossip girl, The hills

Bästa boken du läste i år?
Kort kjol

Största musikaliska upptäckten?
Alexandra Burke vinnare av X-factor 2008

Bästa filmen du såg i år?
Ice age 2 utan tvekan

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kärlek

Något du önskade dig men inte fick?
nope
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Har för mig att jag somnade efter skolan faktiskt. Så, ingenting med andra ord. =)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre ekonomi och ett jobb jag hade trivts med, fått behålla kärleken och sluppit sjukhusresan.

Hur skulle du beskriva din stil på kläder år 2008?
Egen, mysko med endå stilren

Hur skulle du beskriva din personlighet år 2008?
Skitzofren, men vi mår bra nu!
Vad fick dig att må bra?
B, vänner, familj, min symaskin, jollen, resorna, studenten.
Vad fick dig att må dåligt?
B, vänner, ekonomin, vissa jobb.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Chris brown min loverboy

Vem saknade du 2008?
Pappa, Jimmy Olivares

De bästa nya människorna du träffade?
Emelie, Elin, Serdar(ja, therese jag diggar honom i smyg), Songül.
Har någon nära vän svikit dig 2008?
Ja, och dom var inte vännerna jag trodde att dom var.
Årets favorit bilder
Taget i Alanya vid våran pool som vi hade på baksidan av våran lägenhet vi hyrde

Balkvällen i Visby nere vid vattnet. Saknar denna kväll så sjukt mycket. Kortet ger mig en känsla jag älskar


Årets HAT HAT HAT bilder
Jag tänker inte ens kommentera dessa bilder för dom säger mer än tusen ord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0