"ansiktslyft"

Alla har säkert varit med om att man har ett klädesplagg som man verkligen tycker om men som är så tråkigt att man hellre gömmer det i gaderoben än sätter på sig det. Jag har den perfekta lösningen. Piffa upp plagget med en liten rosett. Den här klänningen är en klänning som jag älskar att använda när vädret tillåter för den är bekväm och väldigt enkel. Jag tänkte att till nästa sommar ska den få en ny look därför har jag gjort en svart rosett som jag knutit samman med lite pärlor. Klänningen fick helt plötsligt ett "ansiktslyft", samma gamla klänning men med ett fräsch och endå nytt utseende. Now you try it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0