Tandläkare och sånt uppskattas

Puh, jag överlevde tandis. Jag hatar tandläkaren med tandisen jag hade idag var faktiskt helt cool. Skrattade och skämtade och var mer en människa än tandläkare och sånt uppskattas. Jag har inga hål wuuhuu bara början till hål som jag haft i snart 4 år men dom har inte blitt större och det är ju bra!
Hon påminde mig så fint och sa "visst är det härligt när tandläkarn är gratis, nästa år blir du vuxen och då får du börja betala vet du" huu inte så kul att höra när man vet hur dyrt det är med tandis men, jag ska köra på som jag gör. Borsta tänderna morgon och kväll och tandtråden är min bästa vän. Måste köpa ny..

Byran Adams ska de vara, så nu trycker jag på Play!


Min egna lilla tjockis Katti. Såååååå mysig när hos gosar i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0