STRESS MOMENT!

Detta leker jag med just nu, Helt sjukt kul men USCH så kladdig. Har fixat klart några av julklapparna till Nadine nu, har en kvar som jag ska dona till henne. Mammas julklappar är klara och Berndts med, Lisas är inte ens köpta :S STRESS MOMENT!  Men det ordnar sig (får man hoppas) nog när mamma kommer hem eller när Nadine slutar jobba!

Om ni undrar vad bilden innehåller så är det:

Kontaktlim
Pärlhalsband som jag klipps sönder
En sax
Vanligt stiftlim
En burk med lila glitter
En ram +glas
Svart genomskinligt typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0