Slänger jag in mig själv i duschen

Powerwalken blev en timma istället för 40 minuter. Jag tappade helt och hållet tiden. Inte för att det gör så mycket men endå. Nu skall jag slänga in en tvätt i tvättis och sen slänger jag in mig själv i duschen, man blir inte svättig av powerwalks jag fruser bara så fruktansvärt, kanske ska klä på mig mer kläder nästa gång? hmm.. jaja, jag har verkligen fastnat för Tokio Hotel - Love is dead! älskar sånna låtar och denna är helt perfekt skall spela sönder den tillsammans med Alexandra Burkes Hallelujah. Nej tvätt och dusch var det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0