Skynda skynda

Så där, puh stress moment alltså. Jag har på 4,5 timme sytt en nyårs klänning samt tvättat en hel bil ut/invändigt. Jag är fan grym. Undrar bara hur jag skall hinna packa städa i mitt rum och ställa tillbaka allting jag dragit fram. Kanske gör en fuling men får se. Bussen går ifrån Kalmar så jag är tvungen att sitta i oskarshamn en timma och vänta på att båten skall åka. Men det gör mig ingenting jag kommer läsa min bok jag fick i julklapp Marley och jag. Ska verkligen läsa ut den innan filmen kommer. Skynda skynda.. Nej, måste hinna duscha äta och fixa mig packa och städa på högst en timme.

Jag hoppas jag har tillgång till internet på Gotland annars hörs vi inte på ett tag. Kommer nog hem runt den 4-6 januari någon gång nästa år.

Gott nytt år på er mina älsklingar!


Smyg titt på nyårsklänningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0