Skor så mycket sexigare är män



Har suttit och drömt mig bort lite i skovärlden. Åh vad jag önskar att jag kunna köpa skor som vattnet rinner ur kranen.
Just nu är skor så mycket sexigare är män. Man hittar lätt flera än ett par skor som passar en. Skorna ställer alltid upp, passa ihop med dina bästa vänner (dina kläder) och dom följer med dig vart än du går. När du tröttnat på dom ett tag så byter du bara ut dom, men du kan alltid ta fram dom igen. Perfekt.


Skorna ovan och massor med vackra skor hittar du på:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0